Assalamualaikum!..welcome to my blog..A Dream Of Mine..

Sunday, September 19, 2010

back to school weyh.


hallo creatures. ;) camne raya korang,happening?amacam?bnyk duit raya? mesti dah bergunung.haha.bak kata pepatah,sedikit2 lama2 jd bukit.kan,kan,kan?ini bukan ayat karangan BM eAk.weyh,esok dh nak sekolah. deng rase cam sebentar jer masa nie.betol gua cakap lu.as you know,bila dah nk bukak sekolah mulalah ceti mintak hutang.hah?apa?apa?tak paham.ok,you.i mean cegu akan mintak homework yang dikasi sebelum nie.punyalah banyak weyy.nasib belalang aa..lepas raya nie lak ade kelas yang mendengar lagu Justin Bieber khas untuk fan mcm saya.eh.!silap.kelas tambahan.banyak yang kene ditambah nie.bajet jer lebih.haha.serius nie!tak nmpk saya tgh serius.eh..lupa.mane bleh nmpk laa.tipu2 nmpk jer.bijik mata dah nk terkeluar nie.betapa seriusnya saya..tolong laa percaya.choop!ape yang saya merepek nie?saya sudah tersasar daripada tajuk sebenar nie.perasan tak?saya tau anda perasan.haha.kidding jer.jangan nk meleleh lak.emm,hope saya leh bersekolah ngan hati yang redha dan gembira!waa..kemain excited lagi yer.



ok,anak2,, saya sudahi syarahan yang sangat menakjubkan ini dengan quote indah lagi sopan nie.sila peka!yesterday is a history,tomorrow is mistery and today is a gift.sila kagum jap.nk lompat2 sbb terharu?.lompatlah!tape saye faham..mehehe.assalamualaikum semua!selamat berjumpa dengan cegu kesayangan yang dicintai,dikasihi dan disanjungi .tengok tuh.dah lengkap sayang2 semua.sila bangga ngan saya sekarang gak!eh.eh..suka hati jer minah nie.an?an?entry ini sangat sengal.saya tau.so,semoga anda tahan dengan budi bahasa budaya saya yer.bye2 semua.

No comments:

Post a Comment

thanks for comments :)